Gyakori kérdések
1. Mekkora az anti-határidőnapló?
Az anti-határidőnapló A/5-ös és A/6-os méretben kapható.
A/6-os méret: 115 x 146 mm
A/5-ös méret: 158×210 mm
2. Hány oldalas, milyen kötésű és milyen súlyú az anti-határidőnapló?
Az anti-határidőnapló 208 oldalas, keménykötésű, szivacsos, de pihe-puha tapintású, a borító karcmentes fóliázott. Található rajta egy összefogó gumi, egy tolltartó gumi, hátul zseb van benne. Az A/5-ös anti-határidőnapló 465 grammos, az A/6-os anti-határidőnapló 240 gramm súlyú.
3. Hányféle anti-határidőnaplót árultok?
Egyféle anti-határidőnaplót árulunk, magyar nyelven A/6-os és A/5-ös méretben. Az összes anti-határidőnapló belseje ugyanolyan.
4. Milyen borítókkal kapható az anti-határidőnapló?
Az anti-határidőnapló egyféle borítóval kapható, amely itt (is) látható.
6. Mennyibe kerül egy anti-határidőnapló?
Az A/5-ös anti-határidőnapló fogyasztói ára 6800 Ft.
Az A/6-os anti-határidőnapló fogyasztói ára 5500 Ft.
Az árak tartalmazzák a 27%-os általános forgalmi adót, nem tartalmazzák a házhozszállítás díját.
7. Hogyan tudom megrendelni az anti-határidőnaplót, illetve a többi terméket?
Termékeinket a jelen, antihataridonaplo.hu oldalon tudod megrendelni.
Rakd a terméket a kosárba és add meg a mennyiséget. A rendelésed végösszegét ezután kiszámolja a rendszer. Ezután a személyes/céges adataid megadása szükséges. A rendelésedet a “Megrendelés elküldése” gombra kattintva tudod véglegesíteni és elküldeni nekünk.
8. Mikor érvényes a rendelésem?
A rendelésed csak abban az esetben érvényes,:
- ha az antihataridonaplo.hu felületen azt leadtad
- ha megkaptad a visszaigazoló e-mailt a rendelésedről
Fontos! Előfordul, hogy a visszaigazoló levelek a Spam / Levélszemét / Promóció mappába érkeznek. Javasoljuk, hogy ezeket a mappákat is ellenőrizd le, miután leadtad a rendelésedet. Ha így alakult, húzd át a levelet a Beérkező levelek közé, így mindig meg fogod kapni az e-mailjeinket, ami különösen fontos ahhoz, hogy további e-mailjeinkben értesülj a megrendelt napló(k) kézhezvételről.
9. Nem érkezett meg a rendelést visszaigazoló e-mail!
Ha nem érkezett meg a rendelést visszaigazoló e-mail tőlünk, javasoljuk, hogy először nézd meg a Spam/levélszemét vagy Promóciós e-mailek mappát. Ha ezeken a helyeken sem találod, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot a naptar@slowbudapest.com e-mail címen.
Ha a Spam / Promóciós mappában találtál rá a levelünkre, húzd át a levelet a Beérkező levelek közé, így mindig meg fogod kapni az e-mailjeinket, ami különösen fontos ahhoz, hogy további e-mailjeinkben értesülj a megrendelt termék(ek) kézhezvételről.
10. Hogyan tudom kifizetni a rendelésemet?
Futárral történő házhoz szállítás esetén átutalásos, PayPalos, bankkártyás és készpénzes fizetésre is van lehetőség. A bankkártyás és PayPalos fizetés a rendelés leadásakor történik, a készpénzes fizetés a megrendelt termék(ek) átvételekor.
Banki átutalás: Megrendeléskor egy e-mailes visszaigazolást küldünk, melyen megtalálod az előreutaláshoz szükséges adatokat. Sikeres utalás esetén egy újabb e-mailes visszaigazolást kapsz. A termékek átvétele, illetve kiszállítása a pénzügyi teljesítés feldolgozását követően lehetséges, melyről szintén e-mailben tájékoztatunk.
Bankkártyás fizetés a Borgun rendszerén keresztül: Bankkártyás fizetés választása esetén a felhasználói felületen található ‘Pénztárból’ átirányításra kerülsz a Borgun biztonságos fizetési weboldalára, amelyen keresztül ténylegesen megtörténik a vételár kiegyenlítése. A bankkártyádnak adatait a Slow Products Kft. semmilyen módon nem rögzíti, azok nem is jutnak tudomására. Sikeres fizetéskor a pénzintézeti weboldal visszairányít a felhasználói felületre. Az esetlegesen sikertelen teljesítés alkalmával ugyanez történik, és ismételten megkísérelheted a bankkártyád használatát vagy egyéb kiegyenlítési módot választhatsz.
Csak az alábbi bankkártyákat tudjuk elfogadni:
- MasterCard;
- Maestro;
- Visa;
- Visa Electron.
PayPalon keresztül történő fizetés: PayPalos fizetés választása esetén a felhasználói felületen található ‘Pénztárból’ átirányításra kerülsz a PayPal weboldalára, amelyen keresztül ténylegesen megtörténik a vételár kiegyenlítése. A bankkártyád adatait a Slow Products Kft. semmilyen módon nem rögzíti, azok nem is jutnak tudomására. Sikeres fizetéskor a PayPal rendszere visszairányít a felhasználói felületre. Az esetlegesen sikertelen teljesítés alkalmával ugyanez történik, és ismételten megkísérelheted a PayPal fiókod használatát vagy egyéb kiegyenlítési módot választhatsz.
Utánvétes vásárlás esetén arra vállalsz kötelezettséget, hogy a teljes vételárat a termék (a termékek) kiszállításával egy időben, annak (azok) átvételekor fizeted meg a futárnak készpénzben, előre pontosan kiszámított és a termékrendelés folyamán közölt összegben.
11. Személyesen át tudom venni a megrendelt anti-határidőnaplómat vagy egyéb terméket?
Személyes átvételre nincs lehetőség.
12. Hol tudok anti-határidőnaplóhoz jutni, ha nem a webshopon szeretném megrendelni?
FRISSÍTÉS (2020. december 15.): Anti-határidőnaplóink már csak itt, a webshopon rendelhetők, a bolti készletek elfogytak.
PEST
Cím: 1061 Budapest, Andrássy út 45.
Nyitva tartás:
Hétfő-péntek: 10:00-19:00
Szombat: 11:00-19:00
Vasárnap: ZÁRVA
Projekt Showroom (december 3-23. között)
Cím: 1061 Budapest, Andrássy út 46.
Nyitva tartás:
Hétfő-vasárnap: 10:00-19:00
BUDA
Cím: 1013 Budapest, Döbrentei utca 16.
Nyitva tartás:
Kedd-szerda: ZÁRVA
Csütörtök-hétfő: 10:30-19:00
Cím: 1126 Budapest, Kiss János altábornagy u. 35.
Nyitva tartás:
Hétfő-péntek: 9:00-19:00
Szombat: 9:00-13:00
13. Hogyan zajlik a GLS-es házhozszállítás?
A házhozszállításhoz a GLS csomagküldő szolgáltatását vesszük igénybe. A rendelésed legfeljebb 2 munkanapon belül érkezik meg hozzád.
Rendelésed leadása után a megadott kézbesítési adatok módosítása nem lehetséges, amennyiben téves szállítási adatot adtál meg, úgy a visszaküldéssel és sikertelen vagy ismételt kézbesítéssel felmerült többletköltségek (házhozszállítási díj és kezelési díj) Téged, a Vásárlót terhelik. Két külön leadott megrendelés utólagos együttes kezelésére nincs lehetőség.
(a) A GLS szállítás menete banki átutalás esetén:
- Kérjük, utald át a rendelés összegét 5 munkanapon belül.
- Az átutalásodat legfeljebb 2 munkanapon belül feldolgozzuk.
- Sikeres fizetés esetén egy e-mailt küldünk a rendelés visszaigazolásáról, és egy másik levelet a vásárlásról kiállított e-számlával.
- Ezek után elkezdjük előkészíteni a csomagodat a szállításra.
- 3-5 munkanap alatt megérkezik hozzád a csomag. Szállítás csak hétköznaponként, napközben történik. Kérjük, olyan címet adj meg nekünk a rendelésnél, ahol át tudod venni a csomagot ebben az időszakban.
(b) A GLS szállítás menete bankkártyás és PayPalos fizetés esetén:
- Kérjük, rendelésed elküldése után, bankkártyád vagy PayPal fiókod segítségével fizesd ki a rendelésedet.
- Sikeres fizetés esetén e-mailt küldünk a vásárlás visszaigazolásáról, és egy másik levelet a vásárlásról kiállított e-számlával.
- Ezek után elkezdjük előkészíteni a csomagodat a szállításra.
- 3-5 munkanap alatt megérkezik hozzád a csomag. Szállítás csak hétköznaponként, napközben történik. Kérjük, olyan címet adj meg nekünk a rendelésnél, ahol át tudod venni a csomagot ebben az időszakban.
(c) A GLS szállítás menete utánvétes, készpénzes fizetés esetén:
- Kérjük, add le a rendelésedet az antihataridonaplo.hu felületen, és válaszd az utánvétes készpénzes fizetési módot.
- Sikeres rendelés esetén egy e-mailt küldünk a rendelés visszaigazolásáról.
- Ezek után elkezdjük előkészíteni a csomagodat a szállításra.
- 3-5 munkanap alatt megérkezik Hozzád a csomag. Szállítás csak hétköznaponként, napközben történik. Kérjük, olyan címet adj meg nekünk a rendelésnél, ahol át tudod venni a csomagot ebben az időszakban.
- Kérjük, készülj a készpénzes fizetésre, amit a megrendelt termék(ek) átvételekor tudsz megtenni a GLS futárnál.
14. Mi történik, ha nem tudom átvenni a GLS futárszolgálattal küldött csomagot?
Amennyiben első alkalommal nem veszed át a csomagot a GLS futártól a megadott címen, a futár értesítőt hagy, aminek segítésével kapcsolatba tudsz vele lépni, hogy megbeszéljetek egy következő kézbesítési időpontot. A futár három alkalommal kísérli meg a kézbesítést. Ha a harmadik időpontban sem tudod átvenni a csomagot, a GLS visszajuttatja hozzánk azt. A csomag visszaérkezése után van lehetőséged felvenni velünk a kapcsolatot és újrakézbesítést kérni a felmerülő többletköltségek (házhozszállítási díj és kezelési díj) kifizetése mellett.
Fontos: a GLS futár számát elküldi neked a GLS kézbesítés előtt e-mailen, így közvetlenül vele tudsz egyeztetni arról, ha valamiért mégsem lenne megfelelő a felajánlott kézbesítési idő.
További részletek: Általános Szerződési és Vásárlási Feltételekben
15. Külföldre szeretnék anti-határidőnaplót vagy egyéb terméket rendelni!
Ha Magyarországon kívülre rendelsz anti-határidőnaplót, a Számlázási és szállítási adatoknál válaszd ki a célországot, és rendszerünk automatikusan kiszámolja a vonatkozó házhozszállítási költséget. Fontos, hogy a szállítási adatokat magyar helyett a célország nyelvén add meg, különben a szállító partnerünk nem tudja elindítani a kézbesítést. Amennyiben nem találod az országot a listában, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot a naptar@slowbudapest.com e-mail címen.
16. Nem kaptam meg az ajándék receptfüzetet vagy slow kuponfüzetet!
A slow kuponfüzetet kinyomtatott formában mellékeljük mindenegyes magyar nyelvű anti-határidőnaplóhoz. Ha a kézhezvételkor nem találod a naplódban, kérjük, hogy lépj velünk kapcsolatba a naptar@slowbudapest.com e-mail címen.
A receptfüzetet pdf-es formátumban küldjük a sikeres vásárlást visszaigazoló e-mailünkben. Ha utánvétes fizetést választottál, akkor az utánvétes fizetésed feldolgozása után fogjuk küldeni a pdf-et. Ez pár napig eltarthat.
17. Mely termékek kaphatók boltokban?
Viszonteladóinknál jelenleg anti-határidőnaplót tudsz vásárolni, néhány boltban egyes vászontáskáink és matricáink is megtalálhatóak. A készletről az adott boltnál tudsz érdeklődni.
Kérdésed van? Írj nekünk, és mi segítünk!
+36703673835 (hétköznap 10:00 és 16:00 között)