Gyakori kérdések

1. Mekkora az anti-határidőnapló?

Az anti-határidőnapló A/5-ös és A/6-os méretben kapható.

A/6-os méret: 115 x 146 mm

A/5-ös méret: 158×210 mm

2. Hány oldalas, milyen kötésű és milyen súlyú az anti-határidőnapló?

Az anti-határidőnapló 208 oldalas, keménykötésű, szivacsos, de pihe-puha tapintású, a borító karcmentes fóliázott. Található rajta egy összefogó gumi, egy tolltartó gumi, hátul zseb van benne. Az A/5-ös anti-határidőnapló 465 grammos, az A/6-os anti-határidőnapló 240 gramm súlyú.

3. Hányféle anti-határidőnaplót árultok?

Egyféle anti-határidőnaplót árulunk. Magyar nyelven A/6-os és A/5-ös méretben, angol nyelven csak A/6-os méretben. Az összes anti-határidőnapló belseje ugyanolyan.

4. Milyen borítókkal kapható a 2020-as anti-határidőnapló?

A 2020-as anti-határidőnapló egyféle borítóval kapható, amely itt (is) látható.

5. Hol tudom megnézni az anti-határidőnapló belső designját és tartalmát?

A belső design-t az egyes termékek oldalán tudod megtekinteni, a “Lapozz bele” részben: A6, A5, angol.

6. Mennyibe kerül egy anti-határidőnapló?

Az A/5-ös anti-határidőnapló fogyasztói ára 6500 Ft.

Az A/6-os anti-határidőnapló fogyasztói ára 5200 Ft.

Az árak tartalmazzák a 27%-os általános forgalmi adót, és csak személyes átvétel esetén érvényesek, nem tartalmazzák a házhozszállítás díját.

7. Hogyan tudom megrendelni az anti-határidőnaplót, illetve a többi terméket?

Termékeinket a jelen, antihataridonaplo.hu oldalon tudod megrendelni.

Rakd a terméket a kosárba, add meg a mennyiséget, illetve válaszd ki a szállítás módját. A rendelésed végösszegét ezután kiszámolja a rendszer. Ezután a személyes/céges adataid megadása szükséges. A rendelésedet a “Megrendelés elküldése” gombra kattintva tudod véglegesíteni és elküldeni nekünk.

8. Mikor érvényes a rendelésem?

A rendelésed csak abban az esetben érvényes,:

  • ha az antihataridonaplo.hu felületen azt leadtad
  • ha megkaptad a visszaigazoló e-mailt a rendelésedről

Fontos! Előfordul, hogy a visszaigazoló levelek a Spam / Levélszemét / Promóció mappába érkeznek. Javasoljuk, hogy ezeket a mappákat is ellenőrizd le, miután leadtad a rendelésedet. Ha így alakult, húzd át a levelet a Beérkező levelek közé, így mindig meg fogod kapni az e-mailjeinket, ami különösen fontos ahhoz, hogy további e-mailjeinkben értesülj a megrendelt napló(k) kézhezvételről.

9. Nem érkezett meg a rendelést visszaigazoló e-mail!

Ha nem érkezett meg a rendelést visszaigazoló e-mail tőlünk, javasoljuk, hogy először nézd meg a Spam/levélszemét vagy Promóciós e-mailek mappát. Ha ezeken a helyeken sem találod, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot a naptar@slowbudapest.com e-mail címen.

Ha a Spam / Promóciós mappában találtál rá a levelünkre, húzd át a levelet a Beérkező levelek közé, így mindig meg fogod kapni az e-mailjeinket, ami különösen fontos ahhoz, hogy további e-mailjeinkben értesülj a megrendelt termék(ek) kézhezvételről.

10. Hogyan tudom kifizetni a rendelésemet?

Személyes átvétel esetén átutalásos, PayPalon keresztül teljesített és bankkártyás fizetésre van lehetőség a rendelés leadásakor.

Futárral történő házhoz szállítás esetén átutalásos, PayPalos, bankkártyás és készpénzes fizetésre is van lehetőség. A bankkártyás és PayPalos fizetés a rendelés leadásakor történik, a készpénzes fizetés a megrendelt termék(ek) átvételekor.

Banki átutalás: Megrendeléskor egy e-mailes visszaigazolást küldünk, melyen megtalálod az előreutaláshoz szükséges adatokat. Sikeres utalás esetén egy újabb e-mailes visszaigazolást kapsz. A termékek átvétele, illetve kiszállítása a pénzügyi teljesítés feldolgozását követően lehetséges, melyről szintén e-mailben tájékoztatunk.

Bankkártyás fizetés a Borgun rendszerén keresztül: Bankkártyás fizetés választása esetén a felhasználói felületen található ‘Pénztárból’ átirányításra kerülsz a Borgun biztonságos fizetési weboldalára, amelyen keresztül ténylegesen megtörténik a vételár kiegyenlítése. A bankkártyádnak adatait a Slow Products Kft. semmilyen módon nem rögzíti, azok nem is jutnak tudomására. Sikeres fizetéskor a pénzintézeti weboldal visszairányít a felhasználói felületre. Az esetlegesen sikertelen teljesítés alkalmával ugyanez történik, és  ismételten megkísérelheted a bankkártyád használatát vagy egyéb kiegyenlítési módot választhatsz.

Csak az alábbi bankkártyákat tudjuk elfogadni:

  • MasterCard;
  • Maestro;
  • Visa;
  • Visa Electron.

PayPalon keresztül történő fizetés: PayPalos fizetés választása esetén a felhasználói felületen található ‘Pénztárból’ átirányításra kerülsz a PayPal weboldalára, amelyen keresztül ténylegesen megtörténik a vételár kiegyenlítése. A bankkártyád adatait a Slow Products Kft. semmilyen módon nem rögzíti, azok nem is jutnak tudomására. Sikeres fizetéskor a PayPal rendszere visszairányít a felhasználói felületre. Az esetlegesen sikertelen teljesítés alkalmával ugyanez történik, és  ismételten megkísérelheted a PayPal fiókod használatát vagy egyéb kiegyenlítési módot választhatsz.

Utánvétes vásárlás esetén arra vállalsz kötelezettséget, hogy a teljes vételárat a termék (a termékek) kiszállításával egy időben, annak (azok) átvételekor fizeted meg a futárnak készpénzben, előre pontosan kiszámított és a termékrendelés folyamán közölt összegben.

11. Mikortól, hol és milyen feltételekkel tudom átvenni a személyes átvétellel megrendelt anti-határidőnaplómat vagy egyéb terméket?

Termékeink a Prezent fenntartható design- és ajándéküzletben vehetők át.

Cím: 1013 Budapest Döbrentei utca 16.
Nyitva tartás: Hétfő – Vasárnap 10:30-19:00

(a) A személyes átvétel menete bankkártyás és PayPalos fizetés esetén:

  1. Kérjük, rendelésed elküldése után, bankkártyád vagy PayPal fiókod segítségével fizesd ki a rendelésedet.
  2. Sikeres fizetés esetében automatikusan kapsz tőlünk egy e-mailt a rendelés visszaigazolásáról, és egy másik levelet a vásárlásról kiállított e-számlával.
  3. Amint átvehető lesz a rendelésed, újabb e-mailt küldünk, és a megrendelt termék díjmentesen átvehető lesz a Prezentben.

(b) A személyes átvétel menete banki átutalás esetén:

  1. Kérjük, utald át a rendelés összegét 5 munkanapon belül.
  2. Az átutalásodat legfeljebb 2 munkanapon belül feldolgozzuk.
  3. Sikeres fizetés esetén e-mailt küldünk a vásárlás visszaigazolásáról, és egy másik levelet a vásárlásról kiállított e-számlával.
  4. Amint átvehető lesz a rendelésed, újabb e-mailt küldünk, és a megrendelt termék díjmentesen átvehető lesz a Prezentben.

Fontos: A pultnál kérjük, mondd a nevedet és a rendelésed számát. Az átvételt az aláírásoddal erősítsd meg. Ezek hiányában nem tudjuk sajnos átadni a terméket. Ha valaki más megy átvenni helyetted a rendelésedet, az is rendben van, ez esetben ő készüljön a fenti információkkal.

12. Készpénzben szeretném kifizetni a személyes átvétellel leadott rendelést!

Ez sajnos nem lehetséges. Miért?

A Slow Budapestnek nincsen saját üzlete, ezért partneri együttműködésben oldjuk meg a személyes átvételt a Prezent fenntartható design – és ajándéküzlettel. Ők a rendelések átadásában segítenek minket, de a készpénzforgalom lebonyolításában nem vállalnak részt.

Mit tudunk javasolni?

Nézd meg, melyik boltokban kaphatók a naplók. A boltlistát a 13. pontban találod részletezve.

13. Hol tudok anti-határidőnaplóhoz jutni, ha nem a webshopon szeretném megrendelni? - Boltlista

Anti-határidőnaplóink a következő boltokban vásárolhatók meg 2019. október 20-tól:

Kérünk Titeket, hogy Karácsony közeledtével, ha biztosra szeretnétek menni, érdeklődjetek előzetesen a boltoknál a készletekről.

BUDA:

Prezent Budapest

Cím: 1013 Budapest, Döbrentei u. 16.
Nyitva tartás:
Hétfő-Vasárnap: 10:30-19:00

Fiók For Arts

Cím: 1111 Budapest, Csíky u. 1.
Nyitva tartás:
Kedd-Péntek: 7:30-19:00, Szombat: 10:00-16:00

PEST:

Írók Boltja 

Cím: 1061 Budapest, Andrássy út 45.
Nyitva tartás:
Hétfő–Péntek: 10:00–19:00
Szombat: 11:00–19:00
Vasárnap: zárva

Stilshop 

Cím: 1093 Budapest, Fővám tér 11-12 (a Bálna Budapestben)
Nyitva tartás:
Hétfő–Szombat: 11:00–18:00
Vasárnap: zárva

14. Hogyan zajlik a GLS-es házhozszállítás?

A házhozszállításhoz a GLS csomagküldő szolgáltatását vesszük igénybe.

Rendelésed leadása után a megadott kézbesítési adatok módosítása nem lehetséges, amennyiben téves szállítási adatot adtál meg, úgy a visszaküldéssel és sikertelen vagy ismételt kézbesítéssel felmerült többletköltségek (házhozszállítási díj és kezelési díj) Téged, a Vásárlót terhelik. Két külön leadott megrendelés utólagos együttes kezelésére nincs lehetőség.

(a) A GLS szállítás menete banki átutalás esetén:

  1. Kérjük, utald át a rendelés összegét 5 munkanapon belül.
  2. Az átutalásodat legfeljebb 2 munkanapon belül feldolgozzuk.
  3. Sikeres fizetés esetén egy e-mailt küldünk a rendelés visszaigazolásáról, és egy másik levelet a vásárlásról kiállított e-számlával.
  4. Ezek után elkezdjük előkészíteni a csomagodat a szállításra. Ez legfeljebb 2 munkanap alatt megtörténik.
  5. A futárnak átadott csomag(ok)ról egy megerősítő e-mailt fogsz kapni, innentől kezdve legfeljebb 2 munkanap alatt megérkezik hozzád a csomag. Szállítás csak hétköznaponként, napközben történik. Kérjük, olyan címet adj meg nekünk a rendelésnél, ahol át tudod venni a csomagot ebben az időszakban.

(b) A postai szállítás menete bankkártyás és PayPalos fizetés esetén:

  1. Kérjük, rendelésed elküldése után, bankkártyád vagy PayPal fiókod segítségével fizesd ki a rendelésedet.
  2. Sikeres fizetés esetén e-mailt küldünk a vásárlás visszaigazolásáról, és egy másik levelet a vásárlásról kiállított e-számlával.
  3. Ezek után elkezdjük előkészíteni a csomagodat a szállításra. Ez legfeljebb 2 munkanap alatt megtörténik.
  4. A futárnak átadott csomag(ok)ról egy megerősítő e-mailt fogsz kapni, innentől kezdve legfeljebb 2 munkanap alatt megérkezik hozzád a csomag. Szállítás csak hétköznaponként, napközben történik. Kérjük, olyan címet adj meg nekünk a rendelésnél, ahol át tudod venni a csomagot ebben az időszakban.

(c) A postai szállítás menete utánvétes, készpénzes fizetés esetén:

  1. Kérjük, add le a rendelésedet az antihataridonaplo.hu felületen, és válaszd az utánvétes készpénzes fizetési módot.
  2. Sikeres rendelés esetén egy e-mailt küldünk a rendelés visszaigazolásáról.
  3. Ezek után elkezdjük előkészíteni a csomagodat a szállításra. Ez legfeljebb 2 munkanap alatt megtörténik.
  4. A futárnak átadott csomag(ok)ról egy megerősítő e-mailt fogsz kapni, innentől kezdve legfeljebb 2 munkanap alatt megérkezik Hozzád a csomag. Szállítás csak hétköznaponként, napközben történik. Kérjük, olyan címet adj meg nekünk a rendelésnél, ahol át tudod venni a csomagot ebben az időszakban.
  5. Kérjük, készülj a készpénzes fizetésre, amit a megrendelt termék(ek) átvételekor tudsz megtenni a GLS futárnál.

Utolsó csomagszállítási nap 2019-ben: december 23. Ehhez a rendelésedet legkésőbb 2019. december 19-én ki kell fizetned.

15. Mi történik, ha nem tudom átvenni a GLS futárszolgálattal küldött csomagot?

Amennyiben első alkalommal nem veszed át a csomagot a GLS futártól a megadott címen, a futár értesítőt hagy, aminek segítésével kapcsolatba tudsz vele lépni, hogy megbeszéljetek egy következő kézbesítési időpontot. A futár három alkalommal kísérli meg a kézbesítést. Ha a harmadik időpontban sem tudod átvenni a csomagot, a GLS visszajuttatja hozzánk azt. A csomag visszaérkezése után van lehetőséged felvenni velünk a kapcsolatot és újrakézbesítést kérni a felmerülő többletköltségek (házhozszállítási díj és kezelési díj) kifizetése mellett.

Fontos: a GLS futár számát elküldi neked a GLS kézbesítés előtt e-mailen, így közvetlenül vele tudsz egyeztetni arról, ha valamiért mégsem lenne megfelelő a felajánlott kézbesítési idő.

További részletek: Általános Szerződési és Vásárlási Feltételekben

16. Külföldre szeretnék anti-határidőnaplót vagy egyéb terméket rendelni!

Ha Magyarországon kívülre rendelsz anti-határidőnaplót, a Számlázási és szállítási adatoknál válaszd ki a célországot, és rendszerünk automatikusan kiszámolja a vonatkozó házhozszállítási költséget. Fontos, hogy a szállítási adatokat magyar helyett a célország nyelvén add meg, különben a szállító partnerünk nem tudja elindítani a kézbesítést. Amennyiben nem találod az országot a listában, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot a naptar@slowbudapest.com e-mail címen.

18. Nem kaptam meg az ajándék receptfüzetet vagy slow kuponfüzetet!

A slow kuponfüzetet kinyomtatott formában mellékeljük mindenegyes magyar nyelvű anti-határidőnaplóhoz. Ha a kézhezvételkor nem találod a naplódban, kérjük, hogy lépj velünk kapcsolatba!

A receptfüzetet pdf-es formátumban küldjük a sikeres vásárlást visszaigazoló e-mailünkben. Ha utánvétes fizetést választottál, akkor az utánvétes fizetésed feldolgozása után fogjuk küldeni a pdf-et. Ez pár napig eltarthat.

Kérdésed van? Írj nekünk, és mi segítünk!

naptar@slowbudapest.com

+36703673835 (hétköznap 10:00 és 16:00 között)